It is currently Thu Jun 20, 2019 17:00

Post new topic Reply to topic  [ 10 posts ] 
Spelade i veckan 16/10 
Author Message
åkte till Japan och köpte mus

Post Spelade i veckan 16/10
Kenny har ny TV och X360, så det har blivit DeathSmiles. Trevligt spel och PAL-porten har ju en helt galen massa modes inbyggda. Typ sex eller sju stycken. Och Black Label var DLC i Japanland! Haha! Mushi Futari och Galuda II har beställts, och har satt min polare som är i Japan för tillfället på att hålla lite utkik efter Muchi-Muchi Pork!/Ibara PinkSweets, eftersom det verkar lite jobbigt att få tag på.

Dessutom ett gäng Shadow Complex, mycket trevligt Metroid-inspirerat äventyr. För de som har en X360 men inte köpt det så kostar det bara 600 MSP för Live Gold-medlemmar den här veckan, vilket var vad jag slog till på.

Började antagligen med det förra helgen, men tankat och testat lite demos av XBLA-spel. Såsom givetvis Guwange (ska köpa snart, vill testa de två X360-exklusiva lägena), Pac-Man Championship Edition DX, Hard Corps Uprising (lär köpa).

Köpte fullversionen av Zombie Panic in Wonderland på WiiWare, galet litet spel som påminner ett gäng om gamla goda Wild Guns till SNES. Story Mode var lite kort, men jag har inte börjar kika på Arcade Mode än, vilket kan tänkas innehålla mer skoj.

Fortsatt på Legend of Zelda: Twilight Princess, som jag spelar trehundra år efter alla andra. Lånade GC-versionen av en polare.

Förra veckan spelade jag Ufouria för att träna på min speedrun, samt Iji, riktigt bra freeware till PC som är väl värt att ladda ner härifrån.

Sun Oct 16, 2011 14:23
Profile ICQ WWW
Arcade Mode

Post Re: Spelade i veckan 16/10
Raiden III blir sjukt irriterad på att plocka up fel vapen specielt tandkrämslasern i princip helt kört för mig om jag råkar ut för det, stage 5 Boss är mittbästa just nu.

Dungeons and Dragons Shadow over Mystara WELCOME TO THE D&D World

Köper nog Guardian Heroes HD XBLA nästa vecka.

Sun Oct 16, 2011 16:26
Profile
Batrider Mode

Lirat en säsong med Atalanta i Fifa 12, en spelserie som ständigt kommer undan med minimala förändringar. Tror jag tar en paus nu och lira lite 360-stgs framöver: Radiant Silvergun, DeathSmiles, och börjar få tillbaka lite sug efter MMP/PS. Funderar på om jag ska försöka plocka hem Eschatos med, men vet inte om det är värt det. Hade varit gott att variera dessa spel med nån Raiden Fighters Aces till 360, men den pal-releasen ser jag minst sagt körd ut.

Xeno: lirar du 360 gold? jag funderar med på att köpa guardian heroes, vore kul att testa multiplayer, som ju det spelet passar. till

Sun Oct 16, 2011 17:51
Profile
Arcade Mode

Plöjde igenom Ys Seven i helgen, vilket var en ganska ljummen upplevelse. Det botar jag med det vansinnigt fantastiska Ys Origin som nyligen fick en översättning.

Puttrar också vidare i Baldur's Gate 2, expansionen Throne of Bhaal för att vara exakt. Visst var vanilj-2:an ett mästerverk och så, men det här är den riktiga uppföljaren till Baldur's Gate. Älskar det.

Mon Oct 17, 2011 00:25
Profile
Arcade Mode

DMC wrote:
Xeno: lirar du 360 gold? jag funderar med på att köpa guardian heroes, vore kul att testa multiplayer, som ju det spelet passar. till

Just nu bara silver, vi får se kanske köper hem ett gold från amazon.

Mon Oct 17, 2011 07:24
Profile

DMC och Xeno, gief Gamertags :P

(eller lägg till mig, samma som mitt forumnick. Grävde upp den gamla Live-tråden för att lägga till lite folk, men ni var inte med där.)

Guardian Heroes satt jag och Zimeon och lirade på Saturn när jag var hemma hos honom en gång, och jag minns att det var ganska kul. Speciellt vs mode med 8 bots och totalrandom karaktärer.

Ska det bli STGFan-multiplayande kanske det vore värt att köpa, kommer ha Gold på mitt huvudkonto nå'n gång den här veckan (fick skapa en extra gamertag och använda en gratis månads Live Gold-kod för att kunna köpa Shadow Complex till nedsatt pris, på grund av miffo).

Mon Oct 17, 2011 13:03
Profile ICQ WWW
Batrider Mode

Aa, om ett stgfan-gäng går ihop och lirar nåt spel är jag helt klart på!
Guardian Heroes, Bomberman, Uno, fan jag är med på allt!
Kenny: DMC at Midnite eller DMC @ Midnite, kom inte ihåg om jag använder snabel-a.

Mon Oct 17, 2011 18:37
Profile

Försöker skicka en vänskapsförfrågan men den säger bara "You must wait longer between requests." trots att det var flera timmar sedan den senaste. Weird.

Mon Oct 17, 2011 20:09
Profile ICQ WWW
Arcade Mode

Jag har spelat Dark Souls och bara Dark Souls. Det kan vara det bästa spelet den här generationen.

Tue Oct 18, 2011 16:38
Profile WWW
Arcade Mode

Fick hem mitt amazon packet i fredags men för någon anledning fick jag inte med mitt 3 månaders live...

Sat Oct 22, 2011 07:53
Profile
Post new topic Reply to topic  [ 10 posts ]