It is currently Sun Mar 24, 2019 19:41

Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 
Spelade i veckan 20/11 
Author Message
åkte till Japan och köpte mus

Post Spelade i veckan 20/11
Happ.

Så mycket shmups blev det inte för mig den här veckan, typ bara några krediter DoDonPachi Daifukkatsu Black Label. Början av veckan bestod mest av Scott Pilgrim vs. The World. Sen bytte jag konsol, eftersom jag har flera som vill dela på en komponent-input.

Så jag kopplade in Wiiet istället, eftersom jag ville spela klart The Legend of Zelda: Twilight Princess innan Skyward Sword dyker upp. Nog för att jag är typ fem år sen med det, men... körde igenom typ hela andra halvan av spelet på tre dagar, klarade av det i fredags. Helt fantastiskt spel, så jag har skithöga förväntningar på Skyward Sword nu. Skyward Sword-ETA är dock inte förrän på torsdag, så jag får väl plocka upp Okami som fortsatt Zelda-uppvärmning. Men efter Twilight Princess har jag inte haft tid att spela något annat alls, och det har jag inte resten av dagen i dag heller, så...

Sun Nov 20, 2011 16:42
Profile ICQ WWW
Batrider Mode

Post Re: Spelade i veckan 20/11
Jag var hos herr Dragonforce och fru Rosse och spelade. Till saken hör att DRF har ett stort spelbibliotek med en mycket bra STG-katalog men han envisades med att spela tennis-spel till PC engine, cameltry, gamla midway racing-portar och annat skit. Först på söndagen blev det lite kvalitetsgaming när vi lirade Saturn Bomberman - där den rättvise segraren till slut korades i den stora finalen.

Ska bli någon kredit till DFK 1.5. Jag börjar nästan tycka det är bra nu efter några timmars spel.

Sun Nov 20, 2011 17:37
Profile
Arcade Mode

Daifukkatsu 1.5 och Black Label villket jag har fastnat för nyligen, har faktist inte spelat så mycket som jag hade tänkt tack vare duggor när jag tänker på de kommande veckorna med tentor och duggor kollapsar all lust jag har med spelandet. :cry:

Sun Nov 20, 2011 18:07
Profile
Arcade Mode

Har kört igenom Super Mario Land, Night Striker och första loopen av Storm Blade. Inga svåra grejer precis. Sen har jag även spelat lite Legend of Zelda: Phantom Hourglass och lekt lite med X-Multiply som verkar ganska roligt. Gillar verkligen fjärde banan.

Sun Nov 20, 2011 21:20
Profile
Arcade Mode

Blev ruskigt förkyld och har spenderat all min vakna tid framför Skyrim, typ.

80h speltid, är på lv 58. Ändå känns det som att jag precis börjat :!:

Sun Nov 20, 2011 23:07
Profile
Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ]